anne96 bahar-1903 zytınyagı kullanan cok var. ben lıerac ve hındıstan cevızı yagı kullanıyorum ama lıerac cok pahalı. a101 de dogal vazelın varmıs bebek yagı kullananlar da var
-BESTE- bahar-1903 kızımda bio oil kullandım canm doktor tavsiyesiyle ve hiç catlagim olmadi sukur tavsiye ederm
-BESTE- bahar-1903 evet canm gratis te migrosta falan da var araştır bence nerde uygunsa ordan al eczaneler biraz pahalı çünkü