Asli06671 30haftalıgm bende yeni yeni farketmeye başladım, şurda bekleyeyim bende merak ediyordum bu durumu, dedgin gibi beyaz ve sümüksü bişey, daha önce böle bi akıntım yoktu benmde, ama bildigim kadarıyla enfeksiyon kapmaması için vücüdün salgıladıgı bişeymiş bu, bu sıvı geldkce mikrop kapmıyormuşun felan ne kadar dogru bilmiyom,