Kizlar sezaryen doğum yaptım. Etrafımdaki herkes doğumdan sonra korse kullan veya karnını sar sıkıca sarkar dedi ama ben hic aldırış etmedim bisey olmaz dedim. Sarktı tabiki. Simdi ikinci bebeğime hamileyim doğumdan sonra korse kullansam göbeğim düzelir mi ikincide sonra. Dikişler falan zarar oluyor mu korsenin takan oldumu sezaryen sonrası zor mu oluyor.