Esra87 Yemek yiyemiyorum boğulacak gibi oluyorum nefesim daralıyor 8 aylıgım kilomda yok napcam ya sizde oluyormu kızlar.
sendekimsinnn Esra87 bende 7 aylığım şuan aynı sizin gibiyim az bişeyde yesem sığınamıyorum nefes alamıyorum ne yapcam bilmiyorum su bile içsem öyleyim
Esra87 sendekimsinnn nasıl olacak bilmiyorum nefes alamadıkca boğuluyorum resmen ter boşalıyor sırtımdan elim ayağım titriyor
Elifdemmr Bende 8. Ayımda aynı şeyleri yaşamaya başladım doktorum reflüden olabileceğini söyledi daha az ve sık yememi önerdi yemek yemesende bebeğin kilo alır yemek için uğraşma zorlama demişti suan biraz daha iyiyim.
Esra87 Elifdemmr bende iyidin kaç gündür. Sürekli sulu gıdalar yiyorum ekmek desen hic yok hayatımda acaba dogumdan sonra herşey normale girermi
Esra87 Leyla1420 daha cok uzun bir sürecin var leyla hanım inşallah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim kilo bende almadım ama bebek iyi cok şükür nefes darlıgı dışında şikayetim yok cok şükür.🤦♀️
blacklil Leyla1420 benim de 8.haftam kızlar yemek denilince bile midem kalkıyor resmen ağlıyorum, ki yemek yemeyi çok seven birisiydim 🥲 Napıcam bilmiyorum,sizce geçer mi 😪