Arkadaşlar merhaba 11 snee önce normal dogum yaptim 1 bucuk snee öncede sezeryan sorum su vajina girisimde normal dogumdan sonra altta bir et parçası var görüntü olarak hoş durmuyor sanki bademcik küçük dile benziyor sekli böyle birsey yaşayan varmı yakılabilirmi bu parca