Kocagoz88 Htcnn ben bittim 3 gündür çekiyorum dün bugün daha iyiyim ballı süt için en azından söktürür balgamı filan rahatlarsiniz. Düşük riski oluşturacağını sanmıyorum kasılma karın ağrıtıyor ama bebek sıvı içinde olunca .
asuyalin Htcnn ben 14 haftalığım her sabah kusuyorum 6 hftalıkken beri ve öksürüyorum kustuğum için. Bişey olmadı henüz 😆
Htcnn asuyalin yaaa ne güzel benim daha 8+5 insan tedirgin oluyor ama burda insanlarla karşılasınca için rahatlıyor miğde bulandın kısa sürede gecer insallah benim henüz ögle cok yok yemekten sonra ögürme şeklinde oluyor☺️