Burcu7260 Kızlar bayram da köye gitmeyi düşünüyorum gideceğim zaman 12 haftalık felan olmuş olacağız Sizce riskli felan olur mu İstanbul’dan Tokata gideceğim 11 12 saat felan sürüyor otobüs ile gideceğim tabii miğde bulantım geçerse😫😫😫
tazebiranne_hg04 Burcu7260 ilk 3 ay ve son 3 ay uzun yolculuk önerilmiyor ama doktorunuz karar verir buna 1.5 saat arayla yürüyüş yaparak yolculuk yaparsanız( kan akışını sağlamak için) sorun olmayacaktır riskiniz de yoksa tabi doktorunuz bilir yinede biz bildiklerimizi söyleyebiliriz sadece
MinnieMouse Burcu7260 otobüsle yolculuk çok zor eğer mecbur değilsen önermem. Sürekli aynı pozisyonda dar alanda çok rahatsız ediyor sancın olur falan. Ya koridorda yürü sık sık ya da hiç gitme bence 😕
Miray31 Burcu7260 doktorlar öneriyor sadece şunun için önermiyor el ayak şişmesi ödem için birde karnınız çok sallanmasin
_fatima_1234 Burcu7260 bence gitme yinede kendin bilirsin brnim doktorum iliwkiye izin verdi girmiyorum geze bilirsin dedi uzak yere gitmiyorum ayak uste kalmiyorum bebegmden onemli degil insan kendi kendinin doktoru olmali gerci bende doktorumda neyse😅
Hilosh-1 Canım bende bununla ilgili konu açtım biraz önce bende 6 haftalığım Sakarya’dan Samsun’a oradan tokata gideceğiz fakat endişeliyim ☺️ Doktoruna sordun mu ? ben henüz gitmediğim için önce burdan öğrenmek istedim .
Hilosh-1 tazebiranne_hg04 yürüyüş yapmak mı :( yanımda kedim de olacak zor gibi görünüyor en iyisi vazgeçmek
44bendevarim Ben de18 saatlik bir yolculuk 12 haftalık oluyorum bende sorun olmaz dedi doktorum kendi arabamizla gidocegiz ama benim bir sorum var kahve rengi akıntım bu gün gidicem bakayım doktor bu şekilde yolculuğu onaylarmi bilmiyorum
Hilosh-1 44bendevarim Ben bundan korkuyorum zaten aşırı hassasım bir de akıntım falan olur çok korkarım ben en iyisi gitmeyeyim . Kayınvalideme gidecektik anlayışla karşılar zaten ☺️
MinnieMouse 44bendevarim kendi aracınla daha rahat olur canım mola vererek gidersin ama otobüsle çok zor mola yeri beklemek zorunda kalır arkadaş. Ben 12 haftada 9 saat gittim kendi aracımız mola vererek ona rağmen çok yoruldum. İnsan uzanmam istiyor sürekli aynı pozisyonda olmak çok zor.
44bendevarim Ya bende annemleri özledim öyle gidicektim doktorum onay vermedi zaten 😔😔 hamd olsun çocuğumun sağlığı yerinde yemiş daha sonra giderim nasip olursa kullanmam gereken ilacı aldım en sonunda 5 iğne verdi doktorum