Kelebekkkkk Kızlar merhabalar kaç gündür geçmeyen kuru öksürüğüm var geceleri daha çok oluyor uykudan uyandırıyor. Ne yapmalıyım geçmesi için. Bebeğe her hangi bi zararı olurmu.
tazebiranne_hg04 Kelebekkkkk bebeğe zararı olmaz ama çok şiddetliyse eğer kasılmalara yol açabilir ıhlamur içebilirsiniz veya ılık limonlu su
Svcncmrnz Kelebekkkkk ben de çok kötüydüm öksürük krizi yaşıyordum resmen . Eczanefen bitkisel ilaç aldım iki günde kesti