Benm ikili taramam riskli çikdi doktor önerdi iki defa bile söyledi ben yaptirmadim detayliyda herşey iy çikdi.şimdide doğuma 9gün kaldi inşAllah hayrlisla sağlikli alirim kucağima.sizde sağlikli alirsiniz kucağiniza🤲Men burda bazi postlarda okuduğum kadariyla parlaklik sonradan geçen bişeymiş ama tam olarak bilgim yok