Yaşayan var mı bu durumu😥 varsa nasıl bir yol izlediniz ? bu hafta doğum olmazsa dikiş sayın artar sezeryanı aratır o da dedi doktor 38+2 yiz. Doğumu hızlandırmak için hurma yiyorum ahududu yaprağı, kiraz sapi ve böğürtlen yaprağı cayi içiyorum. Yürüyüş yapıyorum bide arada plates topunda hareketler yapıyorum her gün sıcak dus alıyorum ve her gün değil ama iliski de var başka neler yapabilirim önerisi olan var mı 🙏🏻