Ben yumurtlamadan 11 gün sonra kan verdim normalde 0.100 çıkar negatifse bu sefer 0.599 çıktı sonuç ve tsh yüksekti (gebelik troidi var) doktor negatif dese de benim için pozitifti.. 3 gün sonra tekrar kan vermeye gittim 75 çıktı 4 gün sonrasında tekrar verdim 599.28 çıktı 🥰