busragulbayrak Btlkhrmnozz Doktorum gayet güzel hafif ağrıların çıkmış dedi ama son günlerde çok oluyo kasılmalarım doğum yaklaştı mı demek acaba?
busragulbayrak Btlkhrmnozz nst anında da karnımın bir yerine toplanıyordu bebişim 50 lere çıkıyordum. Oynayınca o sertlik gidince 10 lara düşüyordu.
busragulbayrak nazsimaova gösterdim azcık var dedi ama ben daha çok hissediyorum niyeyse ya. Ağrın olursa perşembe yine gel dedi. Anlamadım ben de bir şey ifade ediyo mu etmiyo mu diye