Kızlar merhaba.Ekim ayında memorialda doğum yapıcam.Benim gibi yine memorialda Eylül ayında doğum yapıcak olan başka bir arkadasımı hastaneye davet edip eğitim vermişler,doğum zamanı yanında olacak olan ekip ve ebeyle tanıştırmışlar.En başından sonuna kadar bir ebe sürekli yanımızda olup,bize pilates topu üzerinde hareketler yaptırıcakmış veya sancı geldiğinde masaj vs.Ben henüz hastaneme sormadım,randevum olduğunda bilgi alacağım.Memorialda benzer tecrübeyi yaşayanlar var mı ?