Batuga İlk bir iki ayda karnı belirginleşen var mıdır aramızda yada başka bir şeyin şişkinliğimidir bu 😢
tazebiranne_hg04 Batuga gaz oluyor canım ilk aylarda farketmesende cidden gaz oluyor bünyede karın o yüzden şişiyor
_Lavinya Batuga İlk aylardaki şişkinlik, hormonlarda meydana gelen değişikliklerden kaynaklanır. Bir sıkıntı yoktur muhtemelen ☺️
Oznurcakir Batuga korkma canm bende de oluyor zaten göbek vardı bide siskinlik olunca baya çıktı göbeğim 🥶
-MinikveAnnesi- Batuga genelde gaz siskinligi oluyor hatta bazen inip bazen çıktığını görebilirsin karnının sonradan bebek büyüdükçe karnın asıl şeklini alıyor
Batuga Zaten hamile olduğumu öğrenmeden önce baya gaz vardı daha yeniydi sanırım o zaman bebek şuanda 5 haftalığız doktorda gaz var demişti