Kızlar 34 hafta oldum 00.00 itibariyle. Bulantı problemi yaşıyordum zaten ara ara da kusmalarim oluyirdu ama ilk defa migde yanmasi yaşadım. Gece 2 de yatmistim 4 de boğazımda yanma gibi igrenc bir eksimeyle uyandım gene yaptiysam geçmedi.
Süt içtim, muz yedim, maden suyu içtim Prillam kullandim yok. İstifra ettim yine geçmedi.
Bırakın hamilelikte hayatımda öyle birşey yaşamadım çünkü normalde de yağlı tüketen birisi değilim. geç saatlere yemek yemem rahatsız ettiği için ve hep 2 yastıkla yatarım basım yüksekte sabahın 9 una kadar oturdum en son oturur sekilde.uyumusum hala da geçmiş sayilmaz acaba dün birşey mi yaptım yedim diye düşünüyorum yooo sabah normal.kahvati aksma da eşim yoktu patates salatası yedim bukadar acaba bebisin büyümesi saçlanmasi felan mi etkilitor ki umarım birdaha yaşamam ne zormuş hep miğde yanması ekşimesi çekenleri anladım valla. neler yapıyorsunuz birdaha yaşarsam önlemini alayım gerçekten bulantidan kötüymüş o hapla ya da kusunca geçiyor bu başka bişi ya