Sinem0135 aynısını birebir yaşadım biri dediki kürtaj biri dediki ilaçla düşük deneyelim işe yaramazsa kürtaj denildi yatışım yapıldı sabah başlandı akşama kadar 3 takviye ilaç uyguladım gece 11 e doğru sancıyla düşük yaptım parça geldi kürtaja gerek kalmadı ,ilaçla düşük istiyorum de canım bence olmazssa Kürtaj olursun zaten