Herkese hayırlı günler, bat tatihim 1 gün geçti dün çok az akıntı ile birlikte pembemdi bisey geldi , bugun de aynısını gördüm ama biraz daha yoğundu regl kanaması olmadığına nerdeyse eminim. Regl günüm aşırı sancılı geçer çünkü normalde. Sabah ilk idrarla test yapmama rağmen negatif çıktı biraz dah sabırlı olup beklememmi gerekiyor aceba? Yerleşme kanaması olduğunu düşünüyorum yardımcı olur musunuz?