Semanuralemdar Kızlar 37 haftalık hamileyim ve sağ tarafımda ara ara sancı oluyor. Sancı mı ağrı mı bilmiyorum. Acaba doğum sancısı olabilir mi sadece sağ tarafımda ama.
Annecik02 AliSilan 38+4oldum belim kopuyo aglicak durumdayım sagimdan soluma dönemiyorum.. karnım sertleşip duruyo alttan da ağrım var dogurcak mıyım aceba
AliSilan Semanuralemdar yok inanın zaten anlaşılıyor yalan sancı falan uzanınca duş alınca geçer . Ama normal doğum sancısı siz dinlensenizde ne yapsanız da geçmez belden kasiga vurur sonra geçer sonra tekrar vurur siddetlenir . Yani korkmayın Allah yanınızda olur saglikla alın evladinizi kucağınıza
AliSilan Annecik02 ege karnınız çok fazla sertleşiyorsa gidin doktora yani gün içinde ara araysa normal ama bir saat içinde sürekli sertleşiyorsa görünün içiniz rahat olsun