Ayazegem Kizlar merhaba ben 41 ncı haftama bugün girdim biraz bel ağrım var bide ayağı kalkınca vajinamda baskı olusuyo onun dışında ağrı sancım yok doktorumda 41 ncı haftada yatış veririz demişti gitsem yatış verirler mi
Ayliz_123 Ayazegem yatış için ilk ultrasonları sorabiliyorlar günün geçiyor ya bende öyle almışlardı hastaneye ama sizin ki özel se bilemiyorum yürüyüş Hurma squat denedinizmi
Ayazegem Doktorum geçen hafta normal gözüküyor sezeryanlik durum yok demişti sezeryan istemiyorum ama