Busraarsubbb Kızlar 5 haftalık hamileyim eşimle ilişki oldu pembe kan gel biraz korkuyorum doktora gideyim mi?
Zeyzeyp Busraarsubbb tbiki git pembe kan gelmesi normal degl yeni hamileliklerde ilk 3 ay riskli olabilir bebişin tutunma aşaması olduğundan
tazebiranne_hg04 Busraarsubbb mutlaka acile gidin bi il 3 ay bu tür kanamalar vs olabiliyor riskli olup olmadığını net şekilde doktor söyler
Ozisko Busraarsubbb bebek 3 aylık olana kadar yapmamalısınız dikkat etmeniz ve sabretmeniz gerekiyor. Mutlaka doktora gidin.
marnus Busraarsubbb ilişki sırasında gelebiliyor. Dr 10 gün ilişkiyi yasaklayacaktır büyük ihtimal. Eğer kanama alanı filan yoksa riskli hamilelik değilse cinsellik yasaklanmıyor. Fakat kan geldiği için bi süre cinselliği yasaklıycaktır. Dr unuza gitmeyi ihmal etmeyin
Nisayazc Dusuk tehliken olabilir tutunma kanamasi olabilir ilk 3 ay mumkunse esinizle iliskiye girmeyin riskli doktorunuza mutlaka soyleyin.