Crnn_1 bende çok ağır olmayan tek elle kapatılıp açılabilen bir de cift yönlü bir araba arıyodum. Bir kaç incelemeden sonra bagi neo aldım bence çok pratik ve nispeten hafif. Sonra baston almaya gerekte yok. Henüz kullanmadım tabi ama sürüşü filan çok rahat bir bakabilirsin bence 🌸