Merhaba arkadaşlar 1 normal doğum 1 sezeryan yaptım 11 sene oldu dogumdan sonra vajina girisimde altta et parçası gibi birsey var dışarıya uzuyor hafif dogum dikisleriyle mi alakalı yoksa kimisi kızlık zarı diyor bilgisi olan başına gelen varmı estetik açıdan hos durmuyor çamaşıra takılıyor bu et yakılıp alınabiliyormu acaba?