Ballmom22 Kızlar idrar enfeksiyonu var bende doktorum tek kullanımlık suya katılan tozdan verdi ama sürekli gece içmeyi unutuyorum şuan içsem de bi kaç saat tuvalete gitmesem olur mu acaba kararsız kaldım
[silindi] Ballmom22 o ilacın gece içilmesinin bir nedeni var uyurken etkili oluyor gün içerisinde asla uyurkenki gibi idrar tutamazsınız. Alarm kurup içsenize
Habibe_ Ballmom22 bende gece sürekli lavaboya kalkıyorum ama doktorum bana son idrardan sonra iç ve uyu idrara geç kalkarsın dedi bide yatmadan su içmeyi bırakmıştım işe yaradı bende
Deletedmom7373700 Ballmom22 yani gündüz de içilebilen bir ilaç olsa zaten doktorunuz gece içemezsen gündüz iç derdi. Özellikle gece olmasının bir sebebi vardır heralde. Baş ucunuza koyun. Tuvalete kalkınca için ya da alarm kurun içip geri uyuyun
Beyazanneweww Ballmom22 bende bir kaç kez çıktı enfeksiyon Ramazan’da oldu iki kere üst üste tek kullanımlık toz verdi bunu kullan dedi ilk başta su iç yarım saat sonra lavaboya çık daha sonra tozu suda erit iç bi kaç saat lavaboya çıkma dedi ben öğlen gibi içtim bana gece falan demedi bişey olmaz
Ballmom22 [silindi] gece 10 dakikada bir tuvalete kalkıyorum öğlen o kadar çıkmıyorum tuvalete sanırım gece de etki etmeyecek bu
Deletedmom547899 Bende gece içmiştim gece bile sık sık tuvalete cikiyorum en fazla 3 4 saat tutabilmistim.ise yaradı mı böyle bilmiyorum.yarin tahlil yaptıracağım tekrardan.
Ballmom22 Habibe_ ben tuvalete çıktığımdan bi kaç kere işe yaramadı bi kere geçti sadece enfeksiyonum yeniden tekrarlamış
Habibe_ Ballmom22 gebelikte geçmeyen şey enfeksiyon sanırım sürekli tekrarlıyor maalesef bende 34 üm hep var hep var 🤦♀️