Nistik ben doğuma giderken suya koydum açıklığım çok güzel ilerliyordu ebeler sen yoksa suya ot mu koydun çok güzel ilerliyorsun dediler evet dedim bir anda bağırmaya başladılar çığlık çığlığa çabuk sudan çıkarın diye ailem çıkardı o anda açıklık durdu hiç ilerlemedi 12 saatten fazla beklendi en sonunda rahim ödem topladı dediler sezaryen oldum