Zynpcbi Ben de geçen hafta karın ağrım vardı. Nst de sancılarım çıkmıştı. Çatı muayenesi de oldum. Sancılar için ilaç kullandım. Şu an sancılarım geçti, ayaklarımda tanimlayamadigim ağrı var sadece 😅 Ve evet akıntı baştan beri vardı hala devam ediyor. Ev işi yapmak istiyor canim, ayaga kalkıyorum ama dakika geçmeden geri oturuyorum hemen 😅