Kızlar cuma doktora gidicem akşamları yürüyüş yapıyorum bir zararı olur mu hani yerleşme zamanı ya dakka 1 gol 1 kilo almaya başladım 81 kilo ile hamile kaldım iştahim bayağı açıldı akşamları bende yurusus yapmaya cikiyorum ama öyle zorlayacak şekilde değil birşey olurmu cumaya daha var doktora da soramiyorum sata göre 7+6 ama geç döllenme daha belli değil daha önce doktora gittiğimde kese oluşmadan ne kadarlık olduğunu söyleyemedi kafam karışık zaten birde bu yürüyüş meselesi girdi siz de yurus yapiyormusunuz yada onerebilcrginiz bişey var mı