SunnyG Uzaktan davulun sesi ne kadar hoş geliyor size maşallah..İnsanların ne durumda olduğunu bilmeden yorum yapmışsınız ne güzel. Belki insanların sağlık problemi var ve toparlanmalari daha uzun sürecek veya psikolojileri sizinki kadar dayanıklı değil yalnız kalmaya,olamaz mı? Ben de farklı şehire geldim çünkü yaşadığım şehirde arkadaşım dahi yok. Ne annem ne kayınvalidem evlerini bırakıp benim yanıma gelebilecek durumda değillerdi. Eşim polis gecesi gündüzü belli değil,o süreci yalnız atlatamazdım. Atlatacak olsam bile bel fıtığı rahatsızlığım var ve daha şimdiden bile sol tarafımı felç edecek kadar bı ağrıyla uğraşıyorum,zorunlu sezaryan olmak zorundayım. Hem bel ağrısı hem dikisler hem yalnızlık da üst üste gelince ben de tercihimi başka şehirde doğum yapmaktan yana kullanmak zorunda kaldım. Yani insanların ne durumda olduklarını bilmeden yorum yapanlara hayret ediyorum..