Pazartesi hsg rahim filmi çektirdim bir tüpüm kapalı olduğu nu açıldığını söyledi doktorum yalnız 1 düşükten sonra 1 yıldır olmuyor çocuğum çoğu insan filmden sonra hamile kalabildiğini söylüyor benim pek bir umudum yok yünede Allah’ın işi ama bir tüpüm açık sonuçta her ikisi kapalı değil kalsaydım kalırdım diye düşünüyorum
Yani o yüzden benim hiç umudum yok inanamıyorum kalacağıma cidden