Elfibrahimefe Güzel anneler merhaba 😊 ben 4. Ayimdayim ve artık göbeğim büyüyor biseyler kullanmak istiyorum çatlak olmamasi için önerileriniz nelerdir zeytinyağı sürmek geciyo benim aklımdan 😊
Ozge Elfibrahimefe bio oil ve dalin bebek yağı kullandım 34.haftada başladık çatlamaya. Ama benim ergenlikten de vardı. Gene iyi dayandı cildim 😅
tarcinnnn Elfibrahimefe ben yağ ve krem kullandım günde 4 litreden az su içmedim. Yine de çatlağım var çok fazla. Ailede varsa ne yazık ki sizde de olacaktır :( ama alt göbek kısmımda oluştu en azından kullanmasaydım bütün karnım çatlarmış öyle diyorlar 🫢
asena0609 Biooil çatlak yağı dalin vazelin ve arifoğlu Gül yağını karıştırıyorum ben hem 3 gün nemi kalıyo hemde çok güzel kokuyo 😊
Elfibrahimefe Anladım canım neyse sen önlemini almışsın en azından daha da yapacak biseyin kalmamış 😊