Asla buna cesaret edemezdim ben, ilk kızım kakasını yapmıştı ve solunum sıkıntısı yaşadı doğar doğmaz anında müdahale edildi ve şükür bir sorun olmadı. Ne kadar korkarsak korkalım doğacak bebeğimizi düşünmemiz lazım. Ebe sizi doğurtsa bile o an bir aksilik olabilir. Ne yapabilir ki ebe.