Kızlar merhaba korona testim pozitif cıktı 22 haftalik gebeyim. Takibimi yapan doktoruma sordum muhtemelen size kan sulandırıcı verirler dedi ama enfeksiyonlar hastalıkları uzmanları karar veriyor dedi. Şuan karantinadayım nasıl hastaneye gideceğim karar verilecek ne yapmam lazım