Betulpoyraz Doğuma girip çıktığınız kilolar nedir ? Yani doğumda en fazla ne kadar gidiyor normal ve ya sezeryan?
hunilimom Betulpoyraz 25 kilo almıştım 115 ile doğuma gittim 3840 Gr doğdu 3-5 gün sağlık ocağında tartılmistim 14 kilo gitmisti normal doğum olmuştu ödemim de çıktı benim ama ödemim inmesi uzun sürmüştü
Betulpoyraz kahvesever__ doğumda mı attınız bu kiloyu yani doğum işlemi sonrasındaki giden kiloyu merak ettim
_Mutlu hunilimom bende 20 kilo civarında aldım ama çok yiyorum kendimi durduramıyorum sizde mi bu şekilde aldınız çok yiyerek. Ne bulursam yediğim için verip vermeyeceğimden emin olamıyorum 😀