Merhaba arkadaşlar 24 mayıs son regl tarihim. Bugün reglimin 2 günü olması gerekiyordu. Cumartesi akşamı sızma şeklinde bir kanama haricinde kanamam olmadı. Onu görünce bir dahaki aya nasip olur dedim ve bıraktım beklentiyi. Bu ay bir gebelik beklentisiyle 3 tane erken gebelik testini negatif olarak çöpe attım. 7 gun 6 gün ve 4 gün kala olmak üzere. Psikolojik olduğuna ikna olduğum gebelik belirtileri yaşıyordum. Kramplar gogus hassasiyeti siskinlik bulantı vs…Hatta kendime gelmem gerektiğini düşündüm. Aşırı beklenti vucuduma bunlari yaşatıyorsa gebelik olusumu icin de olumsuz etki yaratabilir diye düşündüm. Ve relax moda aldim kendimi. Bu sabah kusmak icin banyoya koştuğumda dayanamayıp gidip bir kaset test aldım. 2.silik çizgiyi gördüm. Yaklaşık yarim saat once kan verdim sonucu bekliyorum. Iyi dileklerinizi eksik etmeyin.