Ooo ben 31 haftalıkken Gaziantep’ten Bursa’ya İstanbul’a gittim canım arabayla çok şükür hiç sıkıntı olmadı. Doktoruma da sormuştum dinlenerek gidersen bir sorun olmaz dedi. O yüzden her tesiste 2-3 saatte bir durduk 10-15 dakika yürüdüm ayaklarım açılsın vs diye koltuğu da yatar pozisyona getirdim yastık aldım yanıma biraz uzandım biraz oturdum gayet rahat gidip geldim.