Nazli3363 ilacı mutlaka kullanın asıl kullanmazsanz bebeğe zararı olur. İlk hamileliğimde benmde yüksekti ilaç kullandm 9 ay byunca . Ve her ay kan veriyordm sonuca göre ilacın doZunu değiştiriyordu doktorum . Doğumdan snra kendiğinde düzeldi . Aslında normal bir insana göre yüksek değildi değerlerim ama hamilelikde biraz daha düşük olması gerekir miş . Mutlaka kullanın mutlaka benim tsh değerinden bir bilgm yokdu baktırmamışdk sağolsun tahlil verdiğim doktor hatırlattı öylelikle ortaya çıktı . Yoksa gebelik sona erebilirdi . Şuan ikinciye hamileyim geçen ay baktırdm normaldi bu ay yine baktırcam , ilk gebelikde yaşadığım için .