Nlfr123 Henüz doğum yapmadım ben, yapan arkadaşlarım memnun kaldı dedim. 🙈 Ben Zeynep Akçöltekin hanıma gidiyorum, 3 arkadaşım onda doğum yaptı biri de Kerime Binici hanımda yaptı. Hepside memnun kaldı. Doğum sonrası süreçtende. Kontrole falan da devamlı oraya gidiyorlar çocuklar için artık. Muayene ücreti 225 tl , ama doğum ücretini henüz sormadım Eylül e denk geliyor, o zamana kadar zam vs. gelirse kafam karışsın istemedim. En son zamanda fiyat soracağım net olsun diye, 29. haftadayım. 🌸🤗