edis22 Kizlar 36+6′dayim. Dr geldim bebegim 1 haftada sadece 400gr kilo almis. Anne rahimi dar geldigi icin hareketsizlenmis ve gelisimi azalmis dedi. Cok uzuldum kizlar Ayni durumu yasayan varmi? Herhangi bi gun alabiliriz dedi.
Neslihan37_ edis22 öyle brisey mi var benim de 34.haftada 300 gram almış iki haftada sadece. İlk sizden duydum ama bebek zaten rahim daralmiyor mu doğuma yakın bebek büyüdüğü için hareketlerinin azalması çok olağan karşılanıyor tam anlayamadım🙄
edis22 Neslihan37_ valla benimde ilk gebeligim bilgim az ama heralde daha fazla kilo almasi gerekiyormus ki dr oyle dedi. Bazilari var 37de cok hareketli bebegimiz diyorlar ama benimki cok azalmis. Nst’de 45dk durdum hic kareket etmedi mesela. Simdi tekrar yapacaklar