Duru46 Arkadaşlar 2 yıl önce normal doğum yaptım şuan 25 haftalık hamileyim daha önceden yapılan dogumumda yırtık oluştu ve epizyotomide yapıldı şuan dikiş yerlerimde şişlik ve ağrı var sürekli geçmek bilmeyen bir ağrı sebebi ne olabilir acaba