Bittersweet canim benimde 28 de baslamisti ve doguma kadar devam ediyo ve bazen yatarken degil gun icerisindede oluyo bende 12 saat ayakta calisiyodum dayanamadim 28 haftamda 10 gun 10 gun raporla 32 tamamladim 32 dede dogum iznine ciktim ilerleyen zamanda otururken hatta ayaktayken bile oluyo ben yedi ay once dogum yaptim tekrar hamileyim dogumdan cok hamilelik surecinden korkuyorum kucuk bebegimde var ne yapacagimi bilmiyorum