Barlasinannesi Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim. Dün çarşıda arı soktu. İğnesi bacağımdaydı eşim çıkardı . Ayağımın üzerine basamıyorum. Sizce ne yapmalıyım
Deletedmom727272 Barlasinannesi buz kompres birazda bacağınızı gebelikten ötürü yukarıda tutun, acısı yangısı uzun sürer maalesef geçmiş olsun
Barlasinannesi Deletedmom727272 çok sağol canım dündendir tutuyorum bide direk domates kesip koyduk üstüne bakalım nasıl olacak artık