OksijenliSu Sevgiiss Bende cumartesi günü gidecektim 22+0 oluyorduk. Doktor izne ayrılacağı için perşembe günü gideceğim. 😅🥴 O zaman da 21+5 oluyoruz.
Sevgiiss esradgn123 ayyy evet aynı gündeyizz. İnşallah güzel şeyler duyarız canım 😍😍 heyecanlıyım ben
esradgn123 Sevgiiss Ben 17. Haftada profesör perinatologa detaylı ultrason yaptırdım O yüzden heyecanım ilkine göre daha az Bebişin yüzü dönük olur inşallah yoksa biraz zor oluyor 😊
esradgn123 Sevgiiss Aslında rahim ağzında kısalma olduğu için gitmiştim ayrıca detaylı ultrason da yaptı
Sevgiiss OksijenliSu ayyy valla ben aşırı heyecanlıyım 😍 uzun sürüyor diyorlar inşallah her şey yolundadır
OksijenliSu Sevgiiss İlk hamileliğimde tıp fakültesinde yaptırmıştım ve bebeğimi izleyemedim. Ama şimdiki ise kendi takipli olduğum hastanede yaptıracağım. O zaman izleyebilirim. 🙈 Sağlıkla gelsin minikler. 🍀