Kızlar 3aydır regl olamıyorum. Şu ana kadar reglim çık düzenliydi hiç gecikme yaşamamıştım bir anda böyle oldu. Doktorum rgl söktücü olarak duphaston verdi 10 gün kullandım ilç biteli 2 gün oldu hala regl olamadım. Böylr bir durum yaşayan var mı? Be kadar süre sonra regl oldunuz?