Pamugum02 canım aslında ben yakın diye son haftalar sık gittim boy kilo su ölçümü benim için yeterliydi. İlk haftalarda bi kaç kez gitmiştim. Kontrollerimi hep şehirde oldum ikili, üçlü, ayrıntılıyı. Doğumda da şehiri düşünüyordum bana güzel bi tecrübe olmadı. Ayşe hocayla iletişime geçtim şehirden çıkar çıkmaz koruya geçtik ve doğumum gerçekleşti. Bizim sigortamız yok o yüzden fiyat olarak referans veremeyeceğim ama zaten Ayşe hanımla iletişime geçerseniz fiyat verir size 🙏🏻