Adyokisimsiz Geçmiş olsun canım.
Kimyasal gebelik bu, hamilelikten bile sayılmıyor aslında tıbben.
Ne kese oluşuyor ne bebek, bebeğimi kaybettim diye düşünme yani. İleride bir doktora söylesen bunu hamilelik altında kayıt bile etmeyecek.
Kalitesiz yumurta, kalitesiz sperm her şeyden olmuş olabilir, birçok kadın bunu yaşıyor hatta kimisi fark etmiyor ve regl dönemi gecikti sanıyor kimiside erken test yapıp pozitif görüyor ama değer bir noktadan sonra yükselmiyor ve kanamayla kendisini dışarı atıyor. Kimyasal gebelik geçirmek kötü bir şey değil aksine kalitesiz yumurta döllense bile maalesef sağlıklı olmaz. İnşAllah en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip olur