Kubrq Bacağına birşey oldu kaldırdığım an kramp giriyor yuruyemiyorum gebelikle alaksi varmi bunun 37+4 gunlum yuruyemiyorum ya 😫😫
Haticemustafa Kubrq gebelikten oluyor cnm benmde geceleri oluyor agriya aciya uyaniyorum ve sabah uyandigimdada orasi agriyor bir kac saat topalliyorum doktorum maden suyu ic iyi gelir demişti deneyebilirsin canm
Haticemustafa HalisEbruoban gunluk olmasada 2 3 gunde bie yiyordm ama artk gunluk 1 tane mutlaka yicem canm ise yarasinda