Merhablar adetimin üzerinden 12 gün geçti test yaptm 68 çıktı doktora gittim kimyasal başlayıp dış gebelik olabilir falan dedi 2 gün sonra kan istedi 160 çıltı gecen hafta ıyrasyonda doktor 5+3 gün olduğunu geç döllenme ama kese boyun küçük gibi 2 hafta sonra yine gel dedi kese boyum o.74cm di bu durumu yaşayan var mı?