Kağan Kocatepe hocanın youtube videolarından birinde dinlemiştim 24.haftadan sonraydı sanırım bebekler çevreyi net duyup Anlayabilir hatta rahatsız olup tekmeyle tepki gösterebilir demişti. Yani zarar verir sakın gitmeyin demedi ama rahatsız olabilirler dedi.