Deletedmom_85 Dün gece evin her yerini tavaf etmiş olabiliriz. Sivrisinek illetinden dolayı. Vücudum da kan kalmadı.🤦 Bugün eşime, İşe yarayacak bir şey aldırmak istiyorum. Memnun kaldığınız kesin çözüm dediğiniz önerileriniz var mı ?
Vera09 Deletedmom_85 raid in fişe takılan sivisindan aliyoduk biz ama bu sene hamile olunca bilemedim ne kadar saglikli. Ise yariyordu
2Bebek1Anne Deletedmom_85 off vicut spreyi 🫢🫢🫢🫢 köye giderken alıyoruz genelde ama ben direk fıss die sıkmıyorum elime sıkıp sürüyorum kızıma kendime iyi gidiyor. O prize takılanlarda biz güzel bi sonuç alamadık. Odaya sıkılanda kokusundan duramadık en güzeli off vicuda sıkılan 🤷🏼♀️🌸
Sibelllettoo Deletedmom_85 canım bu postu incele. Sivrisinek kovucular aşırı zararlı doğal yöntemlerle de halledebilirsin. Balkonuna pencerene fesleğen ekebilirsin.
Deletedmom_85 Vera09 İnternette de biraz araştırdım. Kesin çözüm olabilmesi için Raid önermişler. Buradan da fikir alıp bir karar vereyim dedim. Olmadı bir kaç kişiden de yorum gelirse onu alırım.
Deletedmom_85 2Bebek1Anne Off vücut spreyi genelde 6 saatte kadar etki ediyormuş. Uykumdan uyanıp tekrar nasıl süreceğim ya 😥 ayrıca yüzümü bile yiyorlar. Yüze sürmek sakıncalı mı bilemedim?
Deletedmom_85 Sibelllettoo Teşekkürler. Bir göz gezdireyim o hâlde. 💜 Sizin bunlardan birini denediğiniz oldu mu ?
2Bebek1Anne Deletedmom_85 elimle gözüme ağzıma sürmeden hafif sürüyordum evimde bi sıkıntı yok çok şükür ama köyde görünmez sivri sinek bile var bide sanmıyorum biz akşamları kapıda oturmadan sürüyorduk saat 8 9 da sürdümüzü düşün bide öyle yatıyorduk çok nadir yatmadan bi kez daha süreriz yatma saatimiz gece 1 ve 2 kalkışımızda 6 oluyordu ztn 😂 bi sıkıntı hiç yasamadım 🤭 ama inan prize takılandan hiç fayda bile görmedik yani bi sabah gözüm yoktu meğer şişmiş kapanmış gözüm nasıl emdiyse aptal sinek 😂😂😂
Sibelllettoo Deletedmom_85 reyhan balkonumda var ve şuanlık birşey yok evde. Birkaç arkadaşım vardı lavanta yağından da memnunlardı. İnşAllahh memnun kalırsın.
Deletedmom7373700 Deletedmom_85 camlara sineklik 😂 bizimde öyleydi. Cam açmaya korkuyordum artık. En son sineklik yaptık. 1 haftadır rahatız.
Deletedmom_85 Deletedmom7373700 Ev kendimizin değil. Masraf yapmak istemedik her an çıkılır bir şey olur diye. Ben yaz, kış Sabah, akşam pencereleri açık tutuyorum. Maalesef sivrisineğin önüne de geçemiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım 🤦😁
Deletedmom_85 2Bebek1Anne bi sabah gözüm yoktu meğer şişmiş kapanmış gözüm nasıl emdiyse aptal sinek 😁😁🤦 Önerileri bir değerlendireceğim tekrardan. Benim de dün alnımın ortasını yemiş davul gibi olmuş kaşı kaşı mahfettim yüzümü. 🥲
Deletedmom727272 Deletedmom_85 incia’nın çocuk için olan losyonlarından var sinek kovucu, en azından temiz içerikli losyon içeriğinden tazelemesi de uzun sürüyodur belki
2Bebek1Anne Deletedmom_85 ahahah sevmişler seni 😃 beni daha çok sesleri rahatsız ediyor.hadi kendimi geçtim kızım kasınıyor yada anne acıyor diyince kafayı yiyorum 😭
Deletedmom_85 2Bebek1Anne Ah canım benim kıyamam. 🥲 Ben bile koca insan kaşın kaşın eşimle ikimiz deliye döndük. Küçücük yavru ne yapsın? Doğanın kanunu işte onlar da bir şekilde karnını doyuruyor, faydalanıyor. 🤦