Eldgrn Alyadua1009 ortalama 300 civarı olmalı canım şimdi cuma verdiysen pazar da vermen gerekti 127*2 254 eder bu güne kadar 300 den fazla olmalı haber et güzel haberlerini bekliyorum ♥️
Eldgrn Alyadua1009 aşağı yukarı iyi gibi nerdeyse 300 canım hayırlı olsun canım rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ♥️
bir_pasa_annesi Alyadua1009 hemen hemen yaklaşmış kötü değil sonucun cnm sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰
Alyadua1009 Eldgrn gerçekler mi sanki 350 civarı olması laızmdj gibi ama bilemiyorum ya lekelenmemde var
Eldgrn Alyadua1009 2 günde 254 pazar günü bu gün 293 yani bu değer 2 gün için iyi ama 3. Gün bu gün bı de sabahtan verdin doktor yine en doğrusunu söyler bilgilendirir
Deletedmom727272 Alyadua1009 bence iyi saat daha erken gün içerisinde de yükselmeye devam edicek en sağlıklı karşılaştırma yarın olucak 48 saat aralıklarla izleyin dendiği için, bir doktor buldunuz mu? O sizi daha sağlıklı yönlendirip randevu günü oluşturabilir
Deletedmom727272 Alyadua1009 aaa hayır lütfen ne alaka aksi durum olsa bile bahsettiklerimizin altında çıkardı indirmeyin yelkenleri hemen, doktorda benzerlerini söyleyecektir
Alyadua1009 Doktor değerime normal dedi. Progestan fitil verdi🥲 Vera09 bir_pasa_annesi Deletedmom727272 Eldgrn Alyadua1009