Kayısı yağı tavsiye etmislerdi ama ben kullanamadım cünku coktan çatlamıştı🤦♀️🤦♀️ göğüs ucu icinde lansinoh krem demişlerdi dogumdan once 36. Haftalarda kullanmaya başlamamı söylemişlerdi aldim cunku gittikce fiyatı artiyor 21. Haftadayım kullanmadim ama